19 lipca 2010

Z sentencją

Witam Was serdecznie!
Po przymusowej przerwie z ogromną radością zasiadłam do papierków :) Trzy prace w przygotowaniu jednak na swoje "pięć minut" będą jeszcze musiały chwileczkę poczekać. Tymczasem chwalę się kolejną zakładką. Jest w "moich" kolorach. Mam nadzieję, że swojej właścicielce przypadnie do gustu. Może trochę mnie poniosło z tym postarzaniem, ale strasznie mi się to spodobało :) Nieskromnie powiem, że z efektu końcowego jestem zadowolona :D




Ciekawa jestem Waszych opinii :)
Pozdrawiam Was serdecznie w ten długo oczekiwany, chłodny wieczór :)

2 komentarze:

  1. Zakładka to zawsze przemiły prezent (oczywiście dla osoby, która lubi czytać ;) Twoja wyszła super! Moim zdaniem nie poniosło Cię z postarzeniami :) Zakładka nabrała przez to fajnego, starociowego charakteru.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Dorotko :)
    Zakładka rzeczywiście jest dla osoby, która nie wyobraża sobie życia bez czytania książek :)

    Druga_połówka_Kurczaka -> już zrobione :)

    OdpowiedzUsuń