6 grudnia 2013

Wyniki Candy :)

Witajcie :)
Dopiero co ogłaszałam candy a już przyszła pora na ogłoszenie kto otrzyma słodkości.
Plan na czas trwania zabawy był zacny. Miałam pokazać całe mnóstwo zaległych prac jak również i te aktualne oraz odwiedzić wszystkich, którzy zechcieli przyłączyć się do zabawy.
Ale jak wiadomo plany często są po to aby brały w łeb ;)
Komputer odmówił posłuszeństwa.
Padł w najmniej oczekiwanym (o ile w ogóle jest oczekiwany ;)) momencie.
Co prawda już większość z Was odwiedziłam a Te, u których jeszcze nie byłam zapewniam, że w niedzielę zaglądnę z wizytą.
Jest mi ogromnie miło, że tylu chętnych zgłosiło się do zabawy :) 
Wiele z Was zechciało zostać na dłużej jako obserwatorzy, co dodatkowo motywuje do tego, żeby wreszcie nadrobić zaległości blogowe i na dobre tu wrócić.
Kończąc przydługawy wstęp przejdę to tego na co czekacie :)

W losowaniu pomógł mi random.
 
A szczęście uśmiechnęło się do




Justynie serdecznie gratuluję.
Oczywiście proszę o kontakt :)

Dodatkowo w niedzielę wylosuję jedną z pozostałych osób, która wzięła udział w candy i obserwuje bloga. Otrzyma Ona drobną niespodziankę :)

Pozdrawiam!


5 komentarzy:

  1. Jejku jak się cieszę :) Bardzo dziękuję za szansę i na pewno zestaw sprawi mi wiele radości :)
    Pozdrawiam serdecznie i już piszę email.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Justyny !!!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę radosnego Adwentu.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i dziękuję za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń