11 września 2013

TDZ runda dwudziesta piąta :)

Mimo,że w biegu to jednak spóźniona chcę Wam pokazać pracę,
która jest liftem pięknej kartki Chimery.
Tak, tak, od września w ramach TDZ będziemy przygotowywać lifty kartek innych scraperek.
Tym razem kartkę wybrała Madzik.



Poniżej mój lift
Niestety z powodów technicznych zdjęcia fatalnej jakości.



Zapewne już odwiedziliście blogi Aśko, Gosi i Madzi 
jednak jeśli jeszcze ktoś tego nie zrobił gorąco do tego zachęcam :)

Dziękuję, że jeszcze tu zaglądacie mimo, że u mnie ostatnio cisza.
Powoli zaczynam nadrabiać zaległości. Niebawem będzie niespodzianka :)

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. bardzo ładna, jako jedyna wpadłaś na pomysł zmiany kształtu kartki:)
    przypominam,że masz jeszcze do pokazania TDZ lipcowe i sierpniowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Asia, ty mi tu w kulki nie leć :)
    Aśko ma rację. Dawaj te zaległe jeszcze :D
    A niespodzianki nie moge się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A! I teraz chyba ty wybierasz pracę do liftu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczny ten lift, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka śliczna, delikatna... Czekam na więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu a ja Twoje kartki uwielbiam ! Naprawdę ! I powyższą nie inaczej - śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję dziewczyny za odwiedziny i za każde pozostawione słowo :)
    Madziu, Aśko o kartkach pamiętam i za chwilę będą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna kartka !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń