12 lipca 2011

Ramka...

...powstała dla małej Julki :)
Za bazę posłużyła wszystkim dobrze znana ramka z ikea.





Napis pochodzi ze scrapińca.  Delikatnie cieniowany i potraktowany preparatem glossy.




Drewniane literki okleiłam papierem , posypałam odrobiną brokatu a na koniec użyłam glossy accent.

 



Przy okazji robienia ramki mogłam pierwszy raz użyć stempelek, który otrzymałam na zlocie jako nagrodę ze sklepu Scrap Pasja.



Tło dla zdjęcia to papiery z kolekcji Cudowne Lata.


Pozdrawiam :)


4 komentarze:

  1. Jaka piękna!!! Cudna wręcz ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ramka :) Nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu ! Ubranka to niestety nie stempelek tylko naklejka, których zestaw zakupiłam w sklepie papierniczym :)
    Twoja ramka jest prześliczna !!!
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń